Kom hoger in Google met linkbuilding

Kom hoger in Google met linkbuilding

Tegenwoordig kopen veel mensen hun producten via webwinkels. Je ziet daardoor dat veel fysieke winkels hun artikelen ook online aanbieden. Mensen hebben dan de keuze om online alvast te kijken wat een winkel in het assortiment heeft. Tevens kunnen mensen vervolgens zelf weten of ze de artikelen online bestellen of in de winkel zelf. Dit kan heel handig zijn. Een winkel als Hunkemöller verkoopt bijvoorbeeld veel lingerie online. Punt met lingerie is dat mensen dit moeten passen en veel mensen voelen zich niet bepaald comfortabel in de winkel. Mocht de lingerie niet passen, dan kunnen ze alle bestelde artikelen in de fysieke winkel retourneren. Dat is bijvoorbeeld een groot voordeel wanneer er een webwinkel naast een fysieke winkel bestaat. Consumenten kunnen dan profiteren van de voordelen van zowel fysieke winkels als webwinkels. Helaas zie je ook dat veel fysieke winkels failliet gaan, juist omdat steeds meer mensen online shoppen. Nu zou je denken dat je door het openen van een webwinkel gelijk kunt starten met winst maken. Maar niets is minder waar. Want als je een mooie website laat maken voor jouw webwinkel, dan wil dat niet zeggen dat mensen deze website ook bezoeken. Zonder bezoekers zal je dus ook niets verkopen. Je moet er dus voor zorgen dat mensen jouw website vinden. De vraag is hoe je dat doet. 98% van alle Nederlanders maakt gebruik van Google. Google vertelt de consumenten waar ze schoenen, jurkjes, lingerie, et cetera kunnen vinden. Je moet er dus voor zorgen dat je hoger in Google terecht komt. Sterkers nog, hoe hoger in Google, des te beter! Google ‘kijkt’ naar verschillende zaken en waardeert websites op basis van die zaken. Eén van die zaken is links. Des te meer links naar jouw website, des te beter wordt je website gewaardeerd door Google. Dus als je hoger in Google terecht wilt komen, dan moet je zorgen voor veel inkomende links. Dit kun je realiseren met linkbuilding. Het gaat namelijk niet enkel om links. De links moeten van een bepaalde kwaliteit zijn. Slechte links zorgen er juist voor dat je daalt in de ranking van Google. Via linkbuilding kun je Google voorzien van kwalitatief hoogwaardige links. Als je hoger in Google terecht wilt komen, dan heb je echter wel een bedrijf nodig dat weet wat er bij linkbuilding allemaal noodzakelijk is.

Hoger in Google via de expertise van 1gooddesigner.nl

Als je hoger in Google terecht wilt komen, ga dan vooral niet in zee met bedrijven die niet goed staan aangeschreven. Het gaat bij linkbuilding om heel veel meer dan alleen het generen van zoveel mogelijk links. Sterker nog, een methode die puur is gericht op kwantiteit en niet op kwaliteit levert al snel ongewenste resultaten op. Google wordt steeds ‘slimmer’ en is prima in staat om zinloze en niets toevoegende informatie te detecteren. Als dit gebeurt, dan krijg je te maken met een averechts effect waardoor jouw website juist lager in Google terecht komt. Dat is uiteraard desastreus, want als je niet hoger in Google terecht komt dan ben je het geld dat je hebt geïnvesteerd kwijt én mensen vinden jouw website nog steeds niet. Het is daarom beter om te kiezen voor kwaliteit. Alleen dan kom je hoger in Google terecht. Daarom raden wij aan om vooral eens te kijken op 1gooddesigner.nl.

Kies het pakket dat bij jou past

Mocht je gebruik willen maken van linkbuilding, dan kun je via 1gooddesigner.nl kiezen uit drie verschillende pakketten. Dit zijn de volgende pakketten:

  • S-Pakket (125 euro per maand)
  • M-Pakket (150 euro per maand)
  • L-Pakket (200 euro per maand)

De letters komen uiteraard overeen met small, medium en large.